Posts

Showing posts from August, 2012

Selamat Hari Raya Aidilfitri !

Image
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI, MAAF ZAHIR BATIN!!

Tiap tahun pihak GLC akan menyiarkan iklan raya yang selalunya sangat menyentuh perasaan.
Iklan daripada Petronas
Apabila berada di tempat asing, luar daripada comfort zone dalam keadaan berseorangan, kita akan hargai semua benda sekecil mana pun seperti keluarga, sahabat handai, laungan azan, cuaca panas terik, nasik lemak dan roti canai. Itulah yang dikatakan pengorbanan dan menduga kesabaran.

Aku rasa iklan daripada Bernas yang terbaik tahun ni.

Kompeni bas Melayu, KTM Melayu, Teksi pun Melayu, satu pun tak boleh bantu anak yatim piatu ni, lagi nak cekik darah macam drebar teksi tu ada la. Bangsa lain jugak yang menyampaikan hajat mereka balik ke Segamat. Mungkin ada maksud yang tersirat dalam iklan ni.