Selamat Hari Raya Aidilfitri !

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI, MAAF ZAHIR BATIN!!

Tiap tahun pihak GLC akan menyiarkan iklan raya yang selalunya sangat menyentuh perasaan.

Iklan daripada Petronas

Apabila berada di tempat asing, luar daripada comfort zone dalam keadaan berseorangan, kita akan hargai semua benda sekecil mana pun seperti keluarga, sahabat handai, laungan azan, cuaca panas terik, nasik lemak dan roti canai. Itulah yang dikatakan pengorbanan dan menduga kesabaran.

Aku rasa iklan daripada Bernas yang terbaik tahun ni.

Kompeni bas Melayu, KTM Melayu, Teksi pun Melayu, satu pun tak boleh bantu anak yatim piatu ni, lagi nak cekik darah macam drebar teksi tu ada la. Bangsa lain jugak yang menyampaikan hajat mereka balik ke Segamat. Mungkin ada maksud yang tersirat dalam iklan ni.

Comments

masMZ said…
Selamat Hari Raya Kam!!!!
Kam said…
Selamat Hari Raya Masnona!
Hati-hati di jalan raya.
Anonymous said…
yup..iklan chinese new year dr Bernas pun best..selamat hari raya to you and famiy!

LS
KK
(a silent reader)
Kam said…
Thanks LS (KK? not sure which one your name) Happy holidays to you.
Which iklan? The "sek fun" one, the father teaches his son relearn to walk after an accident? Yup that also a good one.
Anonymous said…
KK--->kota kinabalu...not kam kasturie k.. ;) yup..the "sek fun" one..be good to your parents..mcm saya x sempat pun..Al-Fatihah to my bapa n mama..

LS

Popular posts from this blog

Challenge Iskandar Puteri 2016

Twincity Marathon 2017